“Decidirà al 2017 la ubicació del seu complex carni de la Vall de l’Ebre”
Europa Press, Lleida
El Grup Alimentari Guissona preveu invertir uns 40 milions anuals fins al 2020, instal·lar 20 o 30 botigues per exercici, transformar algunes de les que té en supermercats i exportar més tenint en compte que ara només ven fora d’Espanya el 4,5 de la seva producció càrnia.
Aquest és el pla de futur que el director de Recursos Humans i portaveu del grup, Antoni Condal, ha avançat aquest dijous a Guissona durant la presentació del nou logotip que englobarà totes les marques, BonÀrea, i amb el qual el grup vol cridar a les principals empreses.
“BonÀrea Agrupa serà el nom del grup, parlarem de BonÀrea Corporació i de BonÀrea cooperativa”, ha afirmat Comtal.
Antoni Condal, director de Recursos Humans i Relacions Públiques del Grup Alimentari Guissona. (ACN)) |
Amb 4.400 treballadors, 450 botigues, 48 gasolineres, el grup creat fa 57 anys té com a principal empresa la Corporacion Alimentària Guissona, que va tancar 2015 amb unes vendes de 1.463 milions i uns resultats nets de 43,8.
La companyia segueix estudiant el seu projecte d’instal·lar un complex carni a la Vall de l’Ebre: “Portem quatre anys estudiant-lo, ocuparà la meitat que el de Guissona i no coneixerem la ubicació fins d’aquí un any” –
El responsable de Recursos Humans ha afirmat que el seu sistema verticalitzat, en el qual produeixen els cereals, engreixen animals, tenen escorxadors i botigues, els permet oferir uns preus “imbatibles” que, segons les seves dades, suposen un estalvi del 30%.
Noticia publicada a LaVanguradia