15/04/2020 Innova en màrqueting digital amb la metodologia SOSTAC per vendre més (Girona)

En aquesta sessió coneixeràs com es desenvolupa un pla de màrqueting amb la metodologia SOSTAC, amb exemples i casos pràctics.

Existeixen moltes metodologies per al desenvolupament d’aquest pla i una de les més contrastades és la metodologia SOSTAC (Situation, Objetives, Strategy, Tactic, Action & Control). És un dels models més implementats en el màrqueting digital, ja que, d’una manera molt senzilla, permet estructurar i ordenar les empreses, i saber quines són les estratègies pertinents, segons el negoci o l’organització.

Actualment qualsevol empresa necessita el canal digital per tal d’arribar a nous clients i aconseguir objectius de Branding i Performance. Per fer-ho, cal preparar una estratègia i un pla de màrqueting digital adaptat a l’empresa, les seves necessitats i recursos.

 15/04/2020

09.30h a 13.30h

 Pl. Pompeu Fabra, 1, Sala Carles Rahola, 17002 Girona

Organitza: 

Més informació