Preveu una inversió d’1 MEUR a les instal·lacions d’Olot 
L’empresa càrnia d’Olot Espuña ha tancat el 2019 amb una facturació de 85 milions d’euros (MEUR), xifra que representa un 2% més que l’any anterior quan van assolir els 83 MEUR.
El llançament d’aquesta gamma Minuets ha requerit una inversió de “varis milions” a fàbrica, comunicació i desenvolupament de negoci. I si les previsions de creixement es compleixen, l’empresa invertirà 1 MEUR a les instal·lacions de producció d’Olot.
Espuña ha anunciat també l’aliança amb la nord-americana Jack Link’s per impulsar els ‘snacks’ carnis a l’estat espanyol i “convertir-se en referent” d’aquesta categoria coincidint amb el llançament dels Minuets. Aquesta operació els permetrà “unir el seu coneixement del mercat espanyol i les capacitats en I+D, desenvolupament i llançament de productes així com fortalesa comercial i logística”. Segons dades de Nielsen facilitades per Espuña, el mercat espanyol d”snacks’ carnis és de 40 MEUR i la firma olotina, amb un 8% de la facturació en aquesta categoria, ocupa la segona posició. “Les previsions de creixement són molt positives, fet que ens ha portat a prendre la decisió d’un esforços per desenvolupar un mercat d’alt valor afegit”, segons el seu gerent, Esteve Espuña.
Notícia publicada el dia 4/03/2020 a la web: https://www.gerio.cat/noticia/1079374/espuna-factura-85-meur-un-2-mes-que-el-2018