El proper 17 de juny a Lleida, el Centre Tecnològic BETA organitza la segona jornada presencial de la Plataforma Catalana de Nutrients.
Una trobada per definir el model organitzatiu, les activitats prioritàries i les vies de finançament d’aquesta iniciativa que vol impulsar una gestió més sostenible dels nutrients a Catalunya.
La jornada inclourà:
- Presentació de models organitzatius possibles
- Conclusions de les reunions amb clústers, plataformes i altres entitats
- Debat i dinàmica participativa
- Dinar de networking
- Visita a l’empresa FertiEbro, gràcies a la col·laboració del projecte Horizon Europe
Inscripcions obertes (places limitades)