Ponent: Àgata Soler Roig (responsable de PIMEs i Associacions d’Ecoembes)
Al finalitzar la ponència, hi haurà un espai obert de debat i preguntes.
Program:
13:30 – 14:30 | Scientific presentations
14:30 – 15:20 | Break + Interactive session
15:20 – 16:30 | Panel discussion
Panelists:
La sessió compta amb ponents de gran relleu i començarà a les 4 de la tarda a l’Edifici El Sucre de Vic.
La inscripció és gratuïta i és imprescindible confirmar l’assistència, indicant nom i cognoms i empresa o institució a la que es pertany.
L’aforament és limitat. Cal confirmar assistència a: ipuig.ex@cambrabcn.cat
Després de mesos de treball conjunt, arribem a la sessió de tancament del Programa de Formació en Valor Compartit, desenvolupat en col·laboració amb ACCIÓ i Roots for Sustainability
Data: 24 d’abril
Horari: 10.00 – 12.30 h
Lloc: La Selva – Joaquim Albertí (Carrer de ľEsglésia, 9, 17459 Campllong, Girona)
El proper 7 d’abril, de 10 a 11h, en el marc del Programa d’Entrenament en Valor Compartit, INNOVACC organitza una sessió en línia sobre l’impacte social de la tecnologia i l’ètica en l’ús de la IA.
Ponent: Carles Gómara (ACCIÓ)
La IA ja és una realitat en moltes empreses i sectors. Però fins a quin punt els sistemes d’IA són ètics? Prenen decisions justes? En aquesta sessió, explorarem els riscos, els dilemes ètics i com definir una estratègia responsable per la IA a les empreses.
WEBINAR gratuït dia 9 d’abril de 10:00h a 11:00h.
Roots for Sustainability (R4S), en col·laboració amb EcoVadis, han organitzat un WEBINAR gratuït sobre com implementar ESG en la cadena de subministrament.
La cadena de subministrament és, en molts casos, la principal àrea d’impacte de les empreses. Per això, cada cop més organitzacions estan interessades en trobar solucions per reduir el seu impacte sense perdre competitivitat.
Més informació i inscripcions here.
Si teniu qualsevol consulta, no dubteu en contactar l’equip de R4S, melyoussofi@r4sgroup.com.
En aquesta sessió explorarem el concepte de compensació hídrica i de crèdits d’aigua, analitzant les mètriques i certificacions clau que avalen aquestes pràctiques.
A través de ponències d’experts i la presentació d’experiències internacionals i casos d’èxit a Catalunya, descobrirem com aquestes estratègies poden ajudar empreses i institucions a gestionar millor el seu impacte sobre els recursos hídrics, alhora que fomenten la resiliència davant l’escassetat d’aigua.
Veure programa here
Sessió 100% presencial
Amb la col·laboració directa del CDTI, tindreu l’oportunitat de conèixer les principals ajudes i eines de finançament públic per a descarbonitzar, digitalitzar o invertir en nous processos i maquinària per si pots venir i al mateix temps pots fer-ho extensiu a les empreses del clúster.
Ubicació: Seu central de la Cambra de Comerç de Barcelona a Avinguda Diagonal, 452, Barcelona (Hub Digital Planta 2).
Us podeu inscriure de forma totalment gratuïta al següent enllaç