Us explicaran com funciona aquest ajut i escoltarem el testimoni de dues entitats que ja hi han participat, compartint la seva experiència i els beneficis obtinguts. Hi participaran:
A més, compartirem amb vosaltres la nova oferta formativa de microcredencials que estan desenvolupant a les universitats catalanes. Es tracta de formacions breu, pràctiques i altament especialitzades, pensades per respondre a les demandes actuals del mercat laboral.
PROGRAMA
09.30h – Benvinguda
09.40h – Doctorats Industrials: línies generals
09.50h – Experiències d’empreses participants
10.20h – Taula rodona: conversa amb els testimonis
10.30h – Microcredencials: presentació general
10.45h – Experiència d’una universitat.
11.00h – Tancament
Podeu formalitzar la vostra inscripció a través del següent enllaç: https://forms.gle/9tCLDHxSFuzGofXZ7
Uns dies abans de la sessió, us farem arribar la convocatòria per accedir a la sessió:
Al finalitzar la ponència, hi haurà un espai obert de debat i preguntes.
Program:
13:30 – 14:30 | Scientific presentations
14:30 – 15:20 | Break + Interactive session
15:20 – 16:30 | Panel discussion
Panelists:
La sessió compta amb ponents de gran relleu i començarà a les 4 de la tarda a l’Edifici El Sucre de Vic.
La inscripció és gratuïta i és imprescindible confirmar l’assistència, indicant nom i cognoms i empresa o institució a la que es pertany.
L’aforament és limitat. Cal confirmar assistència a: ipuig.ex@cambrabcn.cat
Després de mesos de treball conjunt, arribem a la sessió de tancament del Programa de Formació en Valor Compartit, desenvolupat en col·laboració amb ACCIÓ i Roots for Sustainability
Data: 24 d’abril
Horari: 10.00 – 12.30 h
Lloc: La Selva – Joaquim Albertí (Carrer de ľEsglésia, 9, 17459 Campllong, Girona)
El proper 7 d’abril, de 10 a 11h, en el marc del Programa d’Entrenament en Valor Compartit, INNOVACC organitza una sessió en línia sobre l’impacte social de la tecnologia i l’ètica en l’ús de la IA.
Ponent: Carles Gómara (ACCIÓ)
La IA ja és una realitat en moltes empreses i sectors. Però fins a quin punt els sistemes d’IA són ètics? Prenen decisions justes? En aquesta sessió, explorarem els riscos, els dilemes ètics i com definir una estratègia responsable per la IA a les empreses.
WEBINAR gratuït dia 9 d’abril de 10:00h a 11:00h.
Roots for Sustainability (R4S), en col·laboració amb EcoVadis, han organitzat un WEBINAR gratuït sobre com implementar ESG en la cadena de subministrament.
La cadena de subministrament és, en molts casos, la principal àrea d’impacte de les empreses. Per això, cada cop més organitzacions estan interessades en trobar solucions per reduir el seu impacte sense perdre competitivitat.
Més informació i inscripcions aquí.
Si teniu qualsevol consulta, no dubteu en contactar l’equip de R4S, melyoussofi@r4sgroup.com.
En aquesta sessió explorarem el concepte de compensació hídrica i de crèdits d’aigua, analitzant les mètriques i certificacions clau que avalen aquestes pràctiques.
A través de ponències d’experts i la presentació d’experiències internacionals i casos d’èxit a Catalunya, descobrirem com aquestes estratègies poden ajudar empreses i institucions a gestionar millor el seu impacte sobre els recursos hídrics, alhora que fomenten la resiliència davant l’escassetat d’aigua.
Veure programa aquí.