El passat 14 de novembre INNOVACC i el Clúster de l’Energia Eficient de Catalunya (CEEC) van organitzar amb molt d’èxit el Webinar sobre les Oficines de Transició Energètica (OTE) i el funcionament dels Certificats d’Estalvi Energètic (CAEs), una eina clau per impulsar projectes d’eficiència energètica al sector carni i agroalimentari.

La sessió va iniciar-se amb la benvinguda d’INNOVACC i CEEC i, a continuació es van presentar les Oficines de Transició Energètica. Primerament, l’Adrià Valero (INNOVACC), en Ferran Trabadelo (Fundació Europace) i en Jordi Coll (Energy Tools) van presentar conjuntament l’OTE INNOVACC. Seguidament, en Manel Pretel-Wilson (Fundació Europace) va presentar l’OTE LIFE-GiDomus.
A continuació, César de Cara (ICAEN) va explicar el sistema dels CAEs, el seu marc normatiu i els diferents rols implicats. Després, Dyneff, a càrrec de Romain Descournt, Leyton, a càrrec d’Álvaro Tallón i Effic, a càrrec d’Isabel Tejero, van compartir casos pràctics i exemples reals de la seva aplicació en la indústria, mostrant estalvis energètics, reducció d’emissions i retorn econòmic.

La jornada va finalitzar amb un torn de preguntes i un espai de debat amb els participants.
Us deixem totes les presentacions utilitzades durant el webinar, així com l’enllaç de la gravació completa, perquè les pugueu consultar i descarregar.
Amb el suport de:


