Del 18 al 21 de març, en el marc de la Fira Alimentaria 2024, tindran lloc a l’Espai Innova.cat (espai DACC-IRTA dedicat a la promoció i l’impuls de la innovació i l’emprenedoria al sector agroalimentari català):
5 jornades tècniques en els àmbits de l’oli, del sector lacti, del sector carni, l’ús eficient de l’aigua i l’energia a la IIAA i la sostenibilitat.
Veure programes:
Un pitching de startups: 20 startups presentaran el seu projecte i la seva proposta de valor davant empreses alimentàries i inversors de tot el món. A més a més, 8 d’aquestes startups disposaran d’un espai expositiu durant els quatre dies de la fira al mateix Espai Innova.Cat (Pavelló 5, D-374 – Fira Alimentaria).
Inscripcions als diferents programes a través de RuralCat.
Es facilitarà l’accés a la fira una vegada realitzada la confirmació de l’assistència.
Les places són limitades
Per a més informació: Servei d’Innovació Agroalimentària DACC. A/e: patt.daam@gencat.cat
Aquest lloc web utiliza cookies per a millorar la teva experiència de navegació.
Functional
Siempre activo
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.