El projecte SATURN abordarà com a objectiu principal la valorització d’un subproducte per a recuperar diferents fraccions de greix per a ser incorporades a matrius alimentàries. Alhora, aquest plantejament
permetrà contribuir a la competitivitat de les empreses i socis del clúster a través de la transferència de resultats de l’estudi i el foment de les col·laboracions entre empreses i centres de coneixement.
PARTICIPANTS: Tripnet SL, Matadero Frigorifico Del Cardoner SA, Cárnica Batalle SA, Eurecat centre tecnològic, INNOVACC.
Veure presentació del projecte realitzada en el webinar de Projectes INNOVACC del dia 15 d’abril de 2024.
Amb el suport de:
Projecte finançat a través de l’Operació 16.01.01 (cooperació per a la innovació) del PDR de Catalunya 2014-2022.